01
март
2022
Психологтың жұмыс жоспары
«Бекітемін»
Мектеп директоры
_____Имиршаева С.М
«А.Розыбакиев атындағы орта мектебі» Управления образования Алматинской области
2021-2022 оқу жылына арналған мектеп психологының жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.
Мектеп директоры
_____Имиршаева С.М
«А.Розыбакиев атындағы орта мектебі» Управления образования Алматинской области
2021-2022 оқу жылына арналған мектеп психологының жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау. Орта білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
1) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, олардың тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғам жағдайында табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға, тәрбиеленушіге оның жеке базы психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарас қалыптастыруға ықпал ету;
4) Психологиялық диагностика жүргізу және білім алушылардың, тәрбиеленушілердің шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Бағыттары:
1. Психодиагностика
2. Кеңес беру жұмысы.
3. Ағартушылық және психопрофилактикалык қызметі.
4. Дамыту және түзету жұмыстары.
5. Әлеуметтік-диспетчерлік жұмыс.
№ р/с | Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескерту | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | Сыныптың әлеуметтік құрылымын бақылау | социометрия әдістемесі | 2-10 | сұраныс бойынша | Бақылау парағы | |
2 | Бірінші сынып оқушыларының жеке ерекшеліктерін, отбасындағы қарым-қатынастарды зерттеу | бақылаулар, әңгімелер, ойындар. | 1 | қазан | Хаттама | |
3 | Жеке тұлғаның кәсіби түрін, кәсіби саласын, мамандық таңдауға дайындығын анықтау | Тест, сауалнама | 9,11 | қыркүйек | Хаттама | |
4 | Оқушылардың психологиялық денсаулығын зерттеу, агрессия, мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | Тест, сауалнама | 3-9 | Қараша желтоқсан | Хаттама | |
5 | Бейімделу процестерін зерттеу | Сауалнама, бақылау, сабаққа қатысу. | 1,5,10 | Қыркүйек-қазан | Хаттама Сабаққа қатысу парағы | |
6 | Психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасын іске асыру | Кеңес беру | 8 | Қазан | Анықтама | |
7 | Оқушылардың интеллектуалды дамуын зерттеу. Ерекше білім беруді қажетететіноқушыларды анықтау | Сауалнма, тест | 1-4 | желтоқсан | Хаттама | |
8 | "Тәуекел тобындағы" балалардың жеке ерекшеліктерін зерделеу. | Темперамент тесті | Зерттеу қорытындысы бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
9 | Жеке, топтық диагностикалар. (Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер). | Сауалнама, тест | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
10 | Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын зерттеу | Сауалнама | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Хаттама | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
1. | Сыныптағы достық атмосфера | Тренинг | Жеке жоспарға сәйкес | Ай сайын | Хаттама | |
3. | Бейімделу кезеңін жеңу үшін оқушылар мен жеке түзету жұмыстары. | Тренинг, жаттығулар | 1,5,10 | Қараша-желтоқсан | Хаттама | |
4. | "Мен және менің әлеуметтік ортам". (Мектепке бейімделу кезеңі бойынша) | Тренинг | 1,5,10 | Қараша | Хаттама | |
5 | Қарым-қатынас сағаттары: | өзін-өзі бағалау деңгейлерін арттыру бойынша тренинг бағдарламалары | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
6 | Жоғары сынып оқушыларына арналған "Табысқа апарар жол" қорытынды аттестаттауға дайындық кезіндегі тренингтер. | Тренинг, жаттығулар | 9-10 | Сәуір-мамыр | Хаттама | |
7 | Сынып сағаттары, сыныптан тыс іс-шаралар, ата-аналар жиналыстары | Мектепішілік жиналыс | Сұраныс бойынша | Жыл бойы | Хаттама | |
8 | " Кім болу керек?" тақырыбында сынып сағаттары | Кәсіптік бағдар беру ойындары, тренингтер | 9-10 | Сәуір | Хаттама | |
9 | Дарынды оқушыларға арналған тұлғалық өсудің тренингтік сабақтары | Тренинг | 5-9 | Жыл бойы | Хаттама | |
10 | Преподавателиге арналған тренинг: «Алқа» | Тренинг | Сұраныс бойынша | Жыл бойы | ||
III. Профилактика және психологиялық ағарту Хаттама | ||||||
1. | Бірінші сынып оқушыларының оқу қызметіне дайындығын анықтау. | Тізім жасау | 1 | Қыркүйек-қазан | Тізім | |
2. | Оқушылардың мектепке бейімделуін бақылау | Сабаққа қатысу | 1,5,10 | Жыл бойы | Сабаққа қатысу парағы | |
3. | Үлгерімі төмен оқушылармен дамытушылық тренингтер | Тренинг | 1-10 Мектеп жоспарына сәйкес | Жыл бойы | Хаттама | |
4 | Бейімделмеген оқушылардың психологиялық денсаулығын зерттеу. | Сауалнама, тест | 1-10 | Қазан | Хаттама | |
5 | Аутодеструктивті мінез-құлыққа бейім оқушылардың "қауіп тобын" анықтау | Сауалнама, тест | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
6 | Оқушылардың ата-аналармен, мұғалімдермен қарым-қатынас мәселелерін зерттеу. | Сауалнама, тест | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
7 | Жеке дара кеңестер, дезадаптация бойынша | Кеңес беру | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
8 | Оқушылардың қызығушылықтарын, бейімділіктерін, кәсіби бағыттылығын зерттеу. | Сауалнама, тест | 9-10 | Сұраныс бойынша | Хаттама | |
9 | Бастауыш буыннан орта модульге ауысу кезіндегі жеке ерекшеліктерді зерттеу. | Сауалнама, тест | 4 | Наурыз-Сәуір | Хаттама | |
10 | Ұжымда қолайлы психологиялық микроклиматты қалыптастыру | Тренинг | 1-10 | Жыл бойы | Хаттама | |
11 | Жеке кәсіптік бағдар беру жұмысы. | Тренинг | 8-10 | Жоспарға сәйкес | Хаттама | |
12 | Жас мамандармен жұмыс | Сауалнама, тест | Жас мамандар | Жоспарға сәйкес | Хаттама | |
13 | ДТЖО-мен, балалар құқығын қорғау жөніндегі инспектор мен, әлеуметтік педагог пен, медицина қызметкері мен бірлескен жұмыс | бірлескен жұмыс | Жоспарға сәйкес | Жыл бойы | Хаттама | |
14 | Балалардың, ата-аналардың, мұғалімдердің көптеген мәселелері бойынша кеңес беру. | Кеңес беру | Қажет болған жағдайда | Жыл бойы | Хаттама | |
15 | Жаңа оқу жылына жоспарлау. | Жоспар құру | Мамыр, тамыз | Жылдық, айлық жоспар | ||
IV. Консультация беру | ||||||
1. | Ата-аналардың, оқушылардың отбасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша кеңес беру. | Жаднама | Оқушылар, ата-аналар | Жоспарға бойынша | Анықтама | |
2. | Психикалық денсаулық дегеніміз не? | Дәріс сабақтары | 1-11 сынып ата-аналар | Қыркүйек | Анықтама | |
3. | Сабақтастық бойынша пед консилиумға дайындық 5 сынып мұғалімдеріне кеңес беру. | Жаднама, презентация | Преподаватели 5 сынып. | Қазан | Анықтама | |
4 | Оқушылардың бейімделуін зерделеу және танымдық саланы дамыту бойынша мұғалімдерге, 1,5-сынып ата-аналарына кеңес беру. | Жаднама,дәріс сабақтары | Преподаватели ата-аналар | Қыркүйек-қазан | Анықтама | |
5 | «Ерекше білімді қажет ететін» балаларды оқытудағы қиындықтарды жеңу. | Кеңес, жаднама тарату | Преподаватели | Жыл бойы | Анықтама | |
6 | Олимпиадаларға дайындық, ғылыми жобаларды, форумдарды, конкурстарды қорғау процесінде дарынды оқушыларға кеңес беру. | Кеңес беру | 5-11 сынып | Жыл бойы | Анықтама | |
7 | ПМПК мектеп консилиумының отырыстары | Жоспар бойынша | Сынып жетекшілер | Қараша сәуір | Анықтама | |
8 | Психикалық денсаулықты сақтау бағдарламасы шеңберінде сауалнама нәтижелері бойынша консультация беру | Кеңес беру | 8 сынып | Қараша ақпан | Анықтама | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | Мектепшілік, қолайсыз отбасы есебінде тұрған оқушылардың деректер базасын құру | Тізім жасау | 1-11 | Қыркүйек | Тізім | |
2 | Бастауыш модуль оқушыларының психофизиологиялық бейімсіздігін дер кезінде анықтау бойынша психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиямен ынтымақтастық орнату | Бірлескен жұмыс | Сұраныс бойынша | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
3 | Инновациялық орталықпен ынтымақтастық | Бірлескен жұмыс | психолог | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
4 | Басқа мектептердің педагог-психологтарымен, психологиялық орталықтарымен, білім берудің әдістемелік және тәрбие бөлімдерімен, өзара әрекеттесу | Бірлескен жұмыс | психолог | Жыл бойы | Тәжірибе алмасу | |
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||