География пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Жаратылыстану 5-сынып
Оқу жүктемесі аптасына 2сағат, 1 жылда 68 сағат
№ | Ұзақмерзімдіжоспардың бөлімдері | Тақырыптар | Оқу мақсаттары | Сағсан | Мерзімі | Ескерту | ||||||||
1-тоқсан | ||||||||||||||
1 | 5.1А Ғылым әлемі (4 сағ) | Ғылымның рөлі Зерттеу сұрағы | §1Адам өміріндегі ғылымның маңызы қандай? §2Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек? | 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау | 1 | 06.09 | ||||||||
2 | Зерттеуді жоспарлау | §2 Зерттеу сұрағын қалай тұжырымдау және жоспарды қалай құру керек? §3 Зерттеу жүргізуге не көмектеседі? | 5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру 5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау | 1 | 07.09 | |||||||||
3 | Деректерді жинау және жазу | §4 Зерттеу кезінде алынған ақпаратты қалай дұрыс талдау қажет? | 5.1.4.1 -нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау 5.1.4.2 - бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу | 1 | 13.09 | |||||||||
4 | Деректерді талдау Қорытынды және талқылау ББЖ №1 | §5 Зерттеу нәтижесі бойынша қорытындыны қалай дұрыс ресімдеу керек? | 5.1.5.1 - қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау 5.1.6.1- зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау | 1 | 14.09 | ББЖ №1 | ||||||||
5 | Макроәлем және микроәлем | §6 Микро және макро әлемнің ұқсастығы мен айырмашылығы неде? | 5.2.1.1-макро-және микроәлем нысандарын ажырата білу және мысалдар келтіру | 1 | 20.09 | |||||||||
6 | 5.1В Ғалам.Жер. Адам (11 сағ | Жер ғаламшарының пайда болуы Жердің құрылысы мен құрамы | §7 Жер шары қалай пайда болды? | 5.2.2.1-Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру | 1 | 21.09 | ||||||||
7 | Жер қабықтары және олардың құрамы | §8 Жер шары неден тұрады? | 5.2.2.2- Жердің құрылысы мен құрамын атау 5.2.3.1- Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау | 1 | 27.09 | |||||||||
8 | Жерде тіршіліктің пайда болуы Тіршілік ету жағдайлары | §9 Жердегі тіршілік қалай пайда болды? | 5.2.4.1 -Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау 5.2.4.2- тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау | 1 | 28.09 | |||||||||
9 | Жергілікті жердің жоспары. Шартты белгілер | §10«Картаны оқу» ұғымы нені білдіреді? | 5.2.5.1 -«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру 5.2.5.2 -шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу | 1 | 04.10 | |||||||||
10 | Жергілікті жердің түсірілімі. Жоспарды рәсімдеу ережесі | §11Жергілікті аумақтың планын қалай түсіру керек? §12Жергілікті аумақтың планын қалай түсіру керек? | 5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру) 5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу | 1 | 05.10 | |||||||||
11 | Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеу тарихы | §13 Қазіргі картаны кім жасады? | 5.2.6.1- материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау | 1 | 11.10 | |||||||||
12 | Мұхиттарды зерттеу тарихы | §14 Қазіргі картаны кім жасады? | 5.2.6.2- мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау | 1 | 12.10 | |||||||||
13 | Дүниежүзі халқының нәсілдік құрамы ББЖ №2 | §15 Неге адамдар әр түрлі? | 5.2.7.1 -дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу | 1 | 18.10 | ББЖ №2 | ||||||||
14 | Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі. | §16 «Ғылым әлемі, Адам.Жер шары.Ғалам». Бөлім бойынша қорытынды | 1 | 19.10 | ||||||||||
15 | Тоқсан бойынша жиынтық бағалау §1- §16 | 1 | 25.10 | |||||||||||
16 | Қорытынды қайталау | 1 | 26.10 | |||||||||||
16 сағ | ||||||||||||||
2-тоқсан | ||||||||||||||
17 | 5.2 A Заттар және материалдар (15 сағ) | Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия | §17Неліктен біз иісті қашықтықтан сеземіз? | 5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес
|