«А.Розыбакиев атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
9ә сыныбында жүргізілген Lesson study (іс-әрекетті зерттеу) бойынша SWOT талдау
Зерттеу сұрағы: «Блум түймедағы » әдісі арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға болама?
“S” (Strengths) күшті жақтары | “W” (Weaknesses) әлсіз жақтары |
- Оқушылардың сабақтарда белсенділігі артып келеді. Бақыланушы оқушыларға келетін болсақ С оқушы (Масимов Н) көшбасшылық қасиеттеріне ие.
- Сабақ бойынша талдау жасап, нәтиже жығара алады. Барлық оқушы өз ой-пікірлерін айтуға жаттығып келеді. Қосымша мәліметтер негізінде сабақты байланыстыра біледі
- Кейбір оқушылардың танымдық, логикалық көзқарастары жақсы дамыған
- География сабағынан 9 ә сынып 1-2 тоқсан салыстырғанда білім сапасы 9,25 % көтерілді.
- Сабаққа белсенді қатысады, сабақта берілген тапсырманы орындайды
| - Балалардың өз пікірін ашық айта алмауы. А оқушылардың топтық жұмыстарда шетте қалуы. Әр кім өз бетінше жұмыс істейді. Топта бірлескен жұмыс анық байқалмайды.
- Программалық материалды үйде қайталау байқалмайды.
- Өзіне деген сенімсіздік болды. Топта бақталасып оқу көрініс таппады.
- Оқушылардың денсаулығына байланысты сабақтарды толықтолық меңгермей қалуы
- Кейбір оқушылардың сабақ оқуға ынтасының аз болуы(Абдукаримов Азиз, Азатов Шахзат,Аркинов Равиль);
|
“O” (Opportunities) мүмкіндіктері | “T” (Threats) қауіптері |
- Сабақта интернет мәліметтерін тез таба біледі. Кез келген жағдайда тығырықтан шығатын жол таба алады. Өз ой-пікірін ашық, қысылмай айта алады. Сабақ оқуға мүмкіндіктері бар. Мәлімет табуда АКТ қолдан
- Сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру
- Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді қолдану
| - Тәртіпті сақтамауы. Сыныптағы көшбасшылыққа бағынбау.
- Басқалардың ой-пікірі мен санаспай, жоққа шығару.
- Теориялық білімді практикада жалғастыра алмауы
- Оқушылардың өтілген тақырыптарды есте сақтамауы
- Кері байланыстың әлсіздігі
|
Жетекшісі: Джамиева.А