А.Розыбакиев атындағы орта мектебінің әдістемелік жұмысына 2020-2021 оқу жылына SWOT талдау » "А.Розыбакиев атындағы орта мектебі"
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Розыбакиев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 59-0-32
Есепші бөлімі:
+7(72778) 2-31-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
А.Розыбакиев атындағы орта мектебінің әдістемелік жұмысына 2020-2021 оқу жылына SWOT талдау
01
сентябрь
2021

А.Розыбакиев атындағы орта мектебінің әдістемелік жұмысына 2020-2021 оқу жылына SWOT талдау

А.Розыбакиев атындағы орта мектебінің әдістемелік жұмысына 2020-2021 оқу жылына SWOT талдау

Күшті

  1. Облыстық магниттік мектеп жұмыс жоспарымен онлайн іс- шаралар ұйымдастырылды, өткізілді.
  2. Серіктес мектептер құрамында жұмыстар атқарылды, іс -тәжірибе алмасып, вебинарларға қатысты.
  3. Аудандық Добын мен Долайты орта магниттік мектептерімен жоспар бойынша іс- шаралар өткізілді.
  4. Жетекші мектептерімен тығыз байланыста тәжірибе алмастық.
  5. Онлайнда мұғалімдер біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
  6. Химия пәні бойынша үштілдік оқытуды бастады.
  7. Кейбір мұғалімдер онлайн байқауларға қатысып, марапаттарға ие болды. 

Әлсіз

  1. Физика, математика, орыс тілі мен әдебиеті, қазақ тілі мен әдебиет, ағылшын тілі мен  бастауыш сынып мұғалімдерінің белсенділік танытпауы
  2. Оқушыладың     жағдайына байланысты интернет жүйесің толық қамтылмауы.
  3. Пән мұғалімдерің байқауларға қатысуы төмен деңгейде болуы.
  4. Пәндік апталықтардың өтілуі және сабақтарға қатысуға мүмкіндік болмады
  5. Сабаққа  немқұрайлы қарайтын оқушылармен жұмыс

Мүмкіндік

  1. Оқушылар мен мұғалімдердің түрлі білім беру платформаларымен жұмыс істеу мүмкіндіктерінің артуы.
  2. Тренерлер мен деңгейлік курс оқыған мұғалімдермен пән мұғалімдер байланысқа шығуы, пікір алмасу мүмкіндігі;
  3. АКТ ресурстарды тиімді пайдалана отырып, оқыту мен оқуда жетістікке жетелейді;




Қауіпті 

  1. Мұғалімнің өз өзіне сенімсіздікпен қарауы, қателесуден қорқуы. Мұғалімдердің өзгерістерді баяу қабылдауы, 
  2. Жас мамандардың жұмысы жүйелі бақылауға қиын болды
  3. Қысқа мерзімді жоспарларын құрастырған кезінде оқу мақсаттарымен сабақ мақсаттары дұрыс сәйкес келмеуі.
  4. Лессон стади бойынша жұмыс қашықтық кезінде жүргізілмеді.
  5. Оқушылардың жұмыс жасауында құрал-жабдықтардың жетіспеушілігі

Ұсыныстар:

  1. Сабаққа  немқұрайлы қарайтын оқушыларды қатаң түрде қолға алу; 
  2. Тапсырмаларды  деңгейлеріне сай қызықты етіп әзірлеу; 
  3. Қашықтықта  оқыту кезінде оқушыларға білім беруде оң нәтиже көрсеткен әдіс-тәсілдерді іріктеп көптеп пайдалану.
  4. Лессон стади бойынша жұмысын жүзеге асыру. Камалова М, Велахунова А.
  5. Қысқа мерзімді жоспарларын құрастырған кезінде оқу мақсаттарымен сабақ мақсаттарына назар аударуы.
  6. Физика, математика, орыс тілі мен әдебиеті, қазақ тілі мен әдебиет, ағылшын тілі мен  бастауыш сынып мұғалімдерімен іс-шараларды ұйымдастыру.
  7. «Зерттеуші» шығармашылық топ тренерлер мен деңгейлік курс оқыған мұғалімдермен пән мұғалімдермен іс-шараларды ұйымдастыру.



Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив