15
июнь
2022
Мектептің әдістемелік жұмысының өзін өзі бағалау
Күшті жақтары
1.Аудандық жетекші мектеп бойынша Қалжат ом жұмыс жоспарымен онлайн іс- шаралар ұйымдастырылды, өткізілді. Серіктес мектептер құрамында жұмыстар атқарылды, іс -тәжірибе алмасып, вебинарларға қатысты.
2. Преподаватели біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
3. Аудандық байқауларға қатысқан мұғалімдер, марапаттарға ие болды.
4.Мектепішілік «Тим тичинг – бірлескен сабақ» жобасы бойынша көптеген іс-шаралар ұйымдастырылды
5.Облыстық және республикалық семинар мен вебинарлар өткізілді.
Әлсіз жақтары
1.Физика, математика, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен бастауыш сынып, дене шынықтыру мұғалімдерінің белсенділік танытпауы
2.Пән мұғалімдерің байқауларға қатысуы төмен деңгейде болуы.
3.Сабаққа немқұрайлы қарайтын оқушылармен жұмыс жасау
4.Ақылы кабинеттердің картотекасы толық емес, талапқа сай емес
5.Біліктілік санатын көтеретін мұғалімдер ұлттық біріңғай тестлеуден өтуі
Ұсыныстар:
1.Сабақта дарынды оқушыларға , ерекше білім қажет ететін оқушыларға тапсырмаларды деңгейлеріне сай қызықты етіп әзірлеу;
2.Оқыту кезінде оқушыларға білім беруде оң нәтиже көрсеткен әдіс-тәсілдерді іріктеп тиімді пайдалану.
3.Лессон стади бойынша жұмысын жүзеге асыру. Камалова М, Велахунова А., Кадырова А
4.Қысқа мерзімді жоспарларын құрастырған кезінде оқу мақсаттарымен сабақ мақсаттарына назар аударуы.
5.Физика, математика, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен бастауыш сынып, дене шынықтыру пәнінің мұғалімдерімен іс-шараларды ұйымдастыру.
6.«Зерттеуші» шығармашылық топ тренерлер мен деңгейлік курс оқыған мұғалімдермен пән мұғалімдермен іс-шараларды ұйымдастыру.
7.Зерттеуші, сарапшы біліктілік санаттары бойынша зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
8.Пән мұғалімдері зерттеу сұрағымен жұмысты әр сабақта жүзеге асыру.
9.Мектепішілік «Тим тичинг – бірлескен сабақ» жобасы бойынша жұмысты жалғастыру.
10.Жетекші мектеп бойынша серіктес мектеппен жұмыстарды жалғастыру.
1.Аудандық жетекші мектеп бойынша Қалжат ом жұмыс жоспарымен онлайн іс- шаралар ұйымдастырылды, өткізілді. Серіктес мектептер құрамында жұмыстар атқарылды, іс -тәжірибе алмасып, вебинарларға қатысты.
2. Преподаватели біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
3. Аудандық байқауларға қатысқан мұғалімдер, марапаттарға ие болды.
4.Мектепішілік «Тим тичинг – бірлескен сабақ» жобасы бойынша көптеген іс-шаралар ұйымдастырылды
5.Облыстық және республикалық семинар мен вебинарлар өткізілді.
Әлсіз жақтары
1.Физика, математика, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен бастауыш сынып, дене шынықтыру мұғалімдерінің белсенділік танытпауы
2.Пән мұғалімдерің байқауларға қатысуы төмен деңгейде болуы.
3.Сабаққа немқұрайлы қарайтын оқушылармен жұмыс жасау
4.Ақылы кабинеттердің картотекасы толық емес, талапқа сай емес
5.Біліктілік санатын көтеретін мұғалімдер ұлттық біріңғай тестлеуден өтуі
Ұсыныстар:
1.Сабақта дарынды оқушыларға , ерекше білім қажет ететін оқушыларға тапсырмаларды деңгейлеріне сай қызықты етіп әзірлеу;
2.Оқыту кезінде оқушыларға білім беруде оң нәтиже көрсеткен әдіс-тәсілдерді іріктеп тиімді пайдалану.
3.Лессон стади бойынша жұмысын жүзеге асыру. Камалова М, Велахунова А., Кадырова А
4.Қысқа мерзімді жоспарларын құрастырған кезінде оқу мақсаттарымен сабақ мақсаттарына назар аударуы.
5.Физика, математика, орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі мен бастауыш сынып, дене шынықтыру пәнінің мұғалімдерімен іс-шараларды ұйымдастыру.
6.«Зерттеуші» шығармашылық топ тренерлер мен деңгейлік курс оқыған мұғалімдермен пән мұғалімдермен іс-шараларды ұйымдастыру.
7.Зерттеуші, сарапшы біліктілік санаттары бойынша зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
8.Пән мұғалімдері зерттеу сұрағымен жұмысты әр сабақта жүзеге асыру.
9.Мектепішілік «Тим тичинг – бірлескен сабақ» жобасы бойынша жұмысты жалғастыру.
10.Жетекші мектеп бойынша серіктес мектеппен жұмыстарды жалғастыру.