2021-2022 оқу жылындағы білім сапасы мен оқу үлгеріміне талдау » "А.Розыбакиев атындағы орта мектебі"
Алматы облысы білім басқармасының
Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімінің
"А.Розыбакиев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72778) 59-0-32
Есепші бөлімі:
+7(72778) 2-31-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
2021-2022 оқу жылындағы білім сапасы мен оқу үлгеріміне талдау
01
октябрь
2022

2021-2022 оқу жылындағы білім сапасы мен оқу үлгеріміне талдау

2021-2022 оқу жылының жылдық қорытындысы бойынша мектептегі оқу-тәрбие процесінің
қорытындылары туралы есеп беру ақпараты
       Қазақстан  Республикасы Білім Туралы Заңынын 31 бап 1 тармағында 1-ші сыныпқа оқуға балалар алты жастан бастап қабылданады. Мектепте дәріс беру екі  тілде жүргізіледі.Олар Қазақ тілінде—11 сынып , бала саны: 180  оқушы   ,ұйғыр тілінде -13сынып комплект, бала саны 179 оқушы.  Оқушылар контингенті:
Сеть бойынша класс комплектісі : 24 класс+2 мектепалды даярлық тобы.Жалпы оқушы саны : 359+18=377.
2021-2022 оқу жылының   басындағы оқушылар қозғалысы және жаңа оқу жылына сыныптар   сеть комплектісінің жинақталуы,  директор жанындағы отырыста қаралды.Жалпы жыл бойы  мектепке келген бала саны-28, кеткен оқушы саны-16. Жыл соңында 371 оқушымен оқушылардың қозғалысы бойынша есеп аяқталды. Ұл бала саны-209,қыз бала саны-162.Ұлттық  құрамына келсек қазақ оқушыларының саны -165, орыс-1, ұйғыр-202, басқа ұлт өкілі-3. 1-4 сыныпта  141 оқушы,  5-9  сыныпта 189оқушы,   10-11 сыныпта  41оқушы. 
Оқушылар  контингенті  сеть бойынша
                                   Оқу тілі    Сынып саны          (сынып-комп. саны)    0    1    2    3    4    1-4    5    6    7    8    9    5-9    10    11    10-11    1-11                                                        Ж    Қ    Ж    Қ        Қазақ     сынып саны    1    1    1    1    1    4    1    1    1    1    1    5    0    1    1    0    2    11    сынып-комп.саны    1    1    1    1    1    4    1    1    1    1    1    5    0    1    1    0    2    11    оқушы саны    10    14    17    20    20    71    20    16    20    17    20    93    0    9    7    0    16    180Ұйғыр    сынып саны    1    1    1    1    1    4    1    1    1    1    1    5    1    1    1    1    4    13    сынып-комп.саны    1    1    1    1    1    4    1    1    1    1    1    5    1    1    1    1    4    13    оқушы саны    8    17    18    15    15    65    20    22    20    16    15    93    6    5    5    5    21    179Барлығы    сынып саны    2    2    2    2    2    8    2    2    2    2    2    10    1    2    2    1    6    24    сынып-комп.саны    2    2    2    2    2    8    2    2    2    2    2    10    1    2    2    1    6    24    оқушы саны    18    31    35    35    35    136    40    38    40    33    35    186    6    14    12    5    37    359Ұлттық құрамы    қазақтар    9    15    14    19    16    64    15    13    18    15    17    78    0    8    6    0    14    156    ұйғырлар    9    16    21    16    19    72    25    25    21    17    17    105    6    6    6    5    23    200    орыстар    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    1    1    0    0    0    0    0    1    басқа ұлттар    0    0    0    0    0    0    0    0    1    1    0    2    0    0    0    0    0    2Жыныстық құрамы    ұл    7    16    19    22    20    77    29    22    21    19    16    107    5    6    5    1    17    201    қыз    11    15    16    13    15    59    11    16    19    14    19    79    1    8    7    4    20    158Оқу кезегі    1-ауысым    10    31         35         66                   33    35    68    6    14    12    5    37    171    2-ауысым    8         35         35    70    40    38    40              118                        0    188
Балаларды мектепалды даярлық тобына қамту.
2021-2022 оқу жылында оқушыларды мектепке  қабылдау негізінде мектептің кластарды жинақтау сетьі жасалды. Сеть бойынша мектепалды даярлық тобы-2 болды. Оқушылар саны -18  Мамандар толық қамтамасыз етілген.
Оқушыларды мамандыққа баулу,оқушыларды еңбекпен қамту /трудоустройство/ бойынша жұмыс.
2020-2021 оқу жылы бойынша  негізгі мектепті бітіріп аттестат алған оқушылар -34,ал орта мектепті бітіріп аттестат алған оқушылар-17.
Негізгі мектепті бітірген оқушылар бойынша 8оқушы колледжге,1-оқушы оқуға жатпайды,қалған  25-оқушы мектепке келді.
Ал орта мектепті бітірген 17 оқушының  ЖОО- 4    , колледжге-11    , жұмыс істеуге-1   бала.Әскерге-1.
Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс.
2021-2022 оқу жылы бойынша  денсаулығына байланысты «Д» тіркеуде       оқушы тұрды. Соның ішінде үйде оқытылатын бала саны-3. Олар   Камалов Аттилла ,Айдинқызы Ш,Нұрболатұлы Нұркен . Дене шынықтыру  сабақтарынан босатылған оқушы саны-7  . Үйде оқытылатын оқушыларға тарификация талаптарына сәйкес мұғалімдерге апталық жүктемелері бөлініп , ата-ана келісімімен сабақ кестесі жасалып, бекітілді. Жалпы мектепте үйде оқыту бойынша  Аудандық білім бөлімінің бұйрығын негізгі ала отырып мектепішілік  бұйрығы шығарылып жұмыс жүргізілді. Тоқсан сайын осы сұрақ арнайы бақылауда тұрды. Мектеп әкімшілігі тарапынан бірнеше рет оқушылар үйіне рейд жасалып тексеріліп отырды. Үйде оқыту  педкеңес және директор жанындағы отырыста қаралып отырды.
Жылдық  қорытынды  бойынша оқу үлгерімі 100 пайыз, білім сапасы 61,8 пайызды көрсетіп отыр.
  Жыл  соңында -371оқушы оқушымен аяқтадық. 1-4 сыныпта  141 оқушы,  5-9  сыныпта 189оқушы, 10-11 сыныпта 41оқушы. Жыл  қорытындысы бойынша оқу үлгерімі 100 пайыз, білім сапасы 61,8 пайызды көрсетіп отыр.







                  Тоқсан бойынша    салыстырмалы көрсеткіш төмендегідей
    4- тоқсанындағы білім сапасы туралы ЕСЕП    сыныптар    барлық оқушы саны    "5"    "4"    "2"    білім сапасы %    үлгерімі           %            2-сынып (қаз)    18    5    9    0    77,8    100,0            2-сынып (ұйғыр)    18    4    7    0    61,1    100,0            барлығы 2-сынып    36    9    16    0    69,4    100,0            3-сынып (қаз)    21    3    12    0    71,4    100,0            3-сынып (ұйғыр)    15    3    6    0    60,0    100,0            барлығы 3-сынып    36    6    18    0    66,7    100,0            4-сынып (қаз)    21    5    9    0    66,7    100,0            4-сынып (ұйғыр)    15    1    7    0    53,3    100,0            барлығы 4-сынып    36    6    16    0    61,1    100,0            1-4 сынып (қаз)    75    13    30    0    63,1    100,0            1-4 сынып (ұйғыр)    66    8    20    0    64,1    100,0            барлығы 1-4 сынып    141    21    50    0    65,4    100,0            5-сынып (қаз)    22    4    9    0    59,1    100,0            5-сынып (ұйғыр)    20    3    8    0    55,0    100,0            барлығы 5-сынып    42    7    17    0    57,1    100,0            6-сынып (қаз)    18    0    13    0    72,2    100,0            6-сынып (ұйғыр)    22    1    14    0    68,2    100,0            барлығы 6-сынып    40    1    27    0    70,0    100,0            7-сынып (қаз)    19    2    9    0    57,9    100,0            7-сынып (ұйғыр)    21    3    13    0    76,2    100,0            барлығы 7-сынып    40    5    22    0    67,5    100,0            8-сынып (қаз)    18    2    7    0    50,0    100,0            8-сынып (ұйғыр)    15    1    6    0    46,7    100,0            барлығы 8-сынып    33    3    13    0    48,5    100,0            9-сынып (қаз)    17    1    10    0    64,7    100,0            9-сынып (ұйғыр)    17    0    8    0    47,1    100,0            барлығы 9-сынып    34    1    18    0    55,9    100,0            5-9-сынып (қаз)    94    9    48    0    60,6    100,0            5-9-сынып (ұйғыр)    95    8    49    0    60,0    100,0            барлығы 5-9 сынып    189    17    97    0    60,3    100,0            10-сынып (қаз)    12    1    5    0    50,0    100,0            10-сынып (ұйғыр)    6    2    1    0    50,0    100,0            10-сынып (ұйғыр)    6    1    2    0    50,0    100,0            барлығы 10-сынып    24    4    8         50,0    100,0            11-сынып (қаз)    8    1    4    0    62,5    100,0            11-сынып (ұйғыр)    5    0    4    0    80,0    100,0            11-сынып (ұйғыр)    4    0    3    0    75,0    100,0            барлығы 11-сынып    17    1    11    0    70,6    100,0            10-11сынып (қаз)    20    2    9    0    55,0    100,0            10-11 сынып (ұйғыр)    21    3    10    0    61,9    100,0            барлығы 10-11 сынып    41    5    19    0    58,5    100,0            1-11сынып (қаз)    189    24    87    0    63,7    100,0            1-11 сынып (ұйғыр)    182    19    79    0    59,8    100,0            барлығы 1-11 сынып    371    43    166    0    61,9    100,0            Білім сапасын 1,2,3,4 -тоқсанмен   салыстырмалы көрсеткіш 
Сыныптар    1-тоқсан    2-тоқсан    3-тоқсан    4-тоқсан     Айырмашылығы
1-4 сынып    63,6    62,4    65,4    65,7    +0,35-9 сынып    54,0    58,1    60,6    60,3    -0,310-11 сынып     53,8    57,5    58,5    58,5    01-11сынып    56,3    59,4    61,9    61,8    -0,1




Оқу озаттары мен екпінділердің   салыстырмалы көрсеткіш 
                                                                                  Озаттар      Екпінділер 
Сыныптар    1-тоқсан    2-тоқсан    3-тоқсан    4-тоқсан    Айырмашылығы    1-тоқсан    2-тоқсан    3-тоқсан    4-тоқсан    Айырмашылығы
1-4 сынып    15    19    19    21    +2    50    49    51    50    +15-9 сынып    11    12    15    17    +2    90    99    99    97    -210-11 сынып     5    5    5    5    0    16    18    19    19    01-11сынып    31    36    39    43    +4    156    166    169    166    -3
Оқушылар санының   салыстырмалы көрсеткіш 
Сыныптар    1-тоқсан    2-тоқсан    3-тоқсан    4-тоқсан    Айырмашылығы
1-4 сынып    137    142    140    141    +15-9 сынып    187    191    188    189    +110-11 сынып     39    40    41    41    01-11сынып    363    373    369    371    +2         
1-4 сыныптар арасында тоқсандық салыстырмалы көрсеткіш
 

5-9 сыныптар арасында тоқсандық салыстырмалы көрсеткіш

 
10-11 сыныптар арасында тоқсандық салыстырмалы көрсеткіш
  
Тоқсандық сапа көрсеткіші
 


ҰБТ қорытындысы туралы
           2021-2022 оқу жылында  11 сыныпты 17 оқушымен аяқтап, олардың   11-оқушы  ҰБТ сынағына қатысуға өтініш  беріп қатысты. 
   Жалпы  орташа  балл  56,4 көрсеткішті көрсетті. Өткен оқу жылығыҰБТ сынағымен салыстарғанда  орташа балл 25 балға төмен.
    ҰБТ-қорытындысы  бойынша  
11 сынып оқушыларының  ҰБТ (1,2 -паток) нәтижесі бойынша    талдау анықтамасы  2022 ж

    Оқушы аты-жөні    Қазақстан тарихы    Оқу сауаттылығы    Математикалық сауаттылық    Таңдау пән 1-ші    2-ші пән    Жалпы балл    ҰБТ тапсырған күні1    Айдархан Диана    5    11    4    7био    1хим    28    19.05    Айдархан Диана    6    12    2    8био    4хим    32    04,072    Сыдық Бейбарыс     12    15    8    17мат    19физ    71    19.053    Сламжан Қымбат    9    13    2    13қаз тіл    10қаз әдб    47    19.054    Әбдікерім Қарақат    5    15    4    13дүнжүз    18құқық    55    19.05    Әбдікерім Қарақат    6    15    4    11дүнжүз    18құқық    54    16.065    Бағдаулет Нұрғазы    4    14    6    11дүнжүз    14құқық    49    19.056    Алимжанов Арманжан    7    20        Шығ        27    01,067    Мубаряков Дильяр    8    14        Шығ         22    01.06.8    Анаятова Айнагуль    10    15    6    7био    10хим    48    01,06    Анаятова Айнагуль    8    13    11    7био    8хим    47    24,069    Аметжанова Назгум    6    11    4    12мат    8физ    41    01.0610    Ахунова Муниара    11    17    8    18ағл    29дүнтар    83    28.0611    Айтжан Ұлағат    10    18    14    23мат    17физ    82    13.06        8,1    14,4    5,7    13,5    14,3    56,4    
Барлығы қатысқан 11 оқушы.Оның ішінде шығармашылық тапсырған оқушы саны-2. 
 Шектік деңгейге жетпеген оқушы саны- 5 оқушы.  Орта балл -56,4 пайыз.






ҰБТ-ның  көрсеткіші
 
•    0-балл алған оқушылар  жоқ. (2021 жылы 0 алған оқушы жоқ)•    60-70 балл жинағандар 2 оқушы•    80-100 балл жинағандар 3 оқушы •    100 ден жоғары балл жинағандар 3 оқушыПәндер бойынша ҰБТ сынағында төмендегідей көрсеткіштер көрсетті:
•    Оқу сауаттылығы  бойынша орташа балл-18,0балл 2021ж (17,7 балл-2020ж)  14,8(2022ж)•    Қазақстан тарихы пәні бойынша орташа балл-9,6 балл 2021ж (9,1-2020ж) 8,1 (2022ж)•    Математикалық сауаттылық бойынша орташа балл-10,8балл 2021ж  (8,5 балл-2020ж) 5,7 (2022ж)•    Таңдау пәндері бойынша орташа балл-24,8/28,7балл 2021ж  (13,8 балл /13,1 балл-2020ж) 13,5/14,5 (2022ж)






Аудандық  пәндер бойынша олимпиада қорытындысы
   Аудандық білім бөлімінің 08ақпан 2022ж №22-н бұйрығы негізінде  аудандық олимпиадаға барлық пәндер бойынша -20 бала қатысып олимпиаданың қорытындысы бойынша төмендегі оқушылар жүлделі орынға ие болды.

1.Айтжан Ұлағат 11 сынып -қазақ тілі мен әдебиеті 2-орын
2.Юннерова Халида 9 сынып-орыс тілі мен әдебиеті 2-орын  
3.Шерипова Рамилия 10 сынып-математика 2-орын
4.Аюпова Аяна 9 сынып-информатика 2-орын
5.Сыдық Бейбарыс 11сынып-информатика 2-орын
6.Ахунова Мунира 11 сынып-құқық 1-орын
7.Байжұма Ақмарал 10 сынып құқық  2-орын
8.Гожахметова А 9сынып- география 3-орын
 
Салыстырмалы көрсеткіш

Оқу жылдары     Қатысқан оқушы саны    1-орын    2-орын    3-орын    Барлығы2015-2016    22    -    -    3    32016-2017    23    -    2        22017-2018    27    2    1    1    42018-2019    31    0    1    4    52019-2020    21    2    1    -    32020-2021    17    0    1    3    42021-2022     20    1    6    1    8







2021-2022 оқу жылындағы 1-жарты жылдықтағы  күнделік жүйесінің  жұмысына талдау

   1. КҮНДЕЛІК ЖҮЙЕСІНІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ ТАЛДАУЫ

   2. НОБД  (ҰҰБДҚ) –ның ТОЛТЫРЫЛУЫ
КҮНДЕЛІК ЖҮЙЕСІНІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ ТАЛДАУЫ
     «А.Розыбакиев атындағы орта мектебі»КММ  күнделік жүйесінің жұмыс жоспары  білім беру ұйымы қызметінің құқықтық-нормативтік базасына негізделе отырып әзірленді.
 2021-2022 оқу жылындағы білім беру процесін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету:
Электронды журнал білім беру процесі мына негізде жүзеге асырылады:
      «Қазақстан Республикасы білім беру ұйымдарының оқушыларына арналған электронды журналдар мен күнделіктердің бірыңғай ақпараттық жүйесі» жобасын пилоттық енгізу туралы (2016ж.29 тамыз №536).
      Жүйеде білім беру ұйымдарының жұмыстары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрлігінің 29.08.2016 жылдан бастап,  №536 бұйрығымен Kundelik.kz жүйесі жүргізіліп келеді. Электрондық күнделік жүйесінде  2021-2022 оқу жылында мектебімізде 24 сыныппен бастадық. Оқушылар 2021-2022 оқу жылына көшірілді. Сабақ кестесі электронды журналға ендірілді. Сынып жетекшілер оқушылардың жеке мәліметтерін (оқушының аты-жөні, туған жылы, күні, айы, электрондық поштасы, мекен-жайы, ұялы телефоны, алфавиттік нөмірі, туысқаны тіркелді, ата-анасының ұялы нөмірі, медициналық көрсетілім беті толық толтырылды). Ата-аналарға, оқушыларға логин, порольдары толығымен таратылды. Мұғалімдерге күнделіктің жүргізілуі туралы нұсқаулықпен таныстырып, қол қойдырылды. Күнделікте өзгеріс болған сайын мұғалімдерге дер кезінде  хабардар етіп отырдым. Сабақ барысы бойынша, ата-аналар, оқушылар мен мұғалімдер арасында кері байланыс жүргізіліп отырылды. БЖБ, ТЖБ жүргізу барысында, күнделік жүйесінде алдын ала хабарландыру жасалынып отырды. Пән мұғалімдері КТЖ күнделік жүйесіне ендірді. Мұғалімдер формативті бағалау жүргізіп, БЖБ, ТЖБ жұмыстарын уақытына алып, оқушыларға кері байланыс жүргізіліп отырды. Электронды сынып жуpналының жүpгiзiлуi, қалыптастырушы және жиынтық бағаның дұpыс қойылуы, түзетiлмеуi, тоқсан бойынша оқушылардың баға қоры, электронды журналдың жоспарға сай толтырылуы, оқушылардың сабаққа қатысуы (ауырғаны, кешіккені, себепсіз келмегені туралы мәліметтің дер кезінде толтырылуы), үй тапсырмасының, жалпы оқуға тарту бетінің дұрыс толтырылуы, журналдың мекен-жайы атын толтыру, эстетикалық талапқа сай толтырылуы қадағаланып отырылды. Әр тоқсан сайын стандарттың орындалуы қаралды. Мерекелік күндер кіріктіріліп жазылуына байланысты бұйрық шығарылды және екі тақырыпты бір күнге дроб арқылы жазылатындығы түсіндірілді. Пән мұғалімдерінің күнделік жүйесін талапқа сай орындауы үнемі қадағалануда болды. Пән мұғалімдері сабақ кезінде сабақ өткізілді белгісі, формативті бағалау, үй тапсырмасын қосу арқылы үйге тапсырма беру жұмыстары үнемі тексеріліп, уақытында түзетіліп отырылды. Күнделік жүйесі бойынша, пән мұғалімдерін уақытында тексеріп, толтырылмаған жерлерін сол күні орындауы қадағаланды.  Кейбір түсінбеген сұрақтары болып жатқан кезде, видео арқылы мұғалімдерге жіберіліп толықтырулар жасалынды. Сонымен қатар күн,апта және  ай сайын  күнделіктің жүргізілуі бойынша мониторинг жасалынып отырылады.
      

НОБД  (ҰҰБДҚ) –ның ТОЛТЫРЫЛУЫ
Тіркеу мәліметтері
     Білім беру ұйымдарының түрлері –А.Розыбакиев атындағы орта мектебі,білім беру ұйымдары түрлерінің номенклатурасын  бекіту туралы ҚР БҒМ 2013 жылғы 22 ақпандағы №50 Бұйрығына сәйкес толтырылған.  Білім беру ұйымының БСН -  ( 991140003708     - сан).  Ұйымның территориялық тиістілігі  ауылдық жер деп таңдау. Ұйымдастыру-құқықтық түрі - білім беру ұйымының Жарғысына сәйкес таңдау, пошта индексі-041804,  елді мекеннің құрамдас бөлігінің атауы Достық  көшесі. Үй №24 - ғимарат нөмірін көрсету.
          «Материалдық-техникалық қор»
Бөлімше «Ғимарат туралы мәлімет» Ғимараттар саны-1, Ұйымдағы  ғимараттар санын-нгеізгі ғимарат.  Ғимараттар туралы мәліметтер: 1985 ж салынған,типтік,жылыту түрі-сұйық отын,құрлыстың түрі –кірпіш, этаж-3,жобалық қуаты-624 орын,ауыз судың бар болуы –иә. техникалық паспортқа сәйкес  таңдау және көрсету.  Оқушы орнының тапшылығыжоқ.  Турникеттің болуы-жоқ.
         «Кітапхана/Оқулықтар»
Кітапхана, бірлік саны  - 1 кітапханалар санын көрсету. Кітапхана ауданы, ш.м. 60- білім беру ұйымының техникалық паспортына сәйкес кітапхана ауданын көрсету. Оқу залдарының саны, бірлік 1- оқу залдарының санын көрсету. Оқу залдарында отыратын орындар саны -6 оқу залдарыныдағы отыратын орындар санын көрсету. ОӘӘ қажеттілігі - қажетті оқыту әдістемелік әдебиеттің толық атауын толтыру. Оқырмандар саны -320 есепті жылдағы оқырмандар санын көрсету. Кітап беру саны, бірлік -5400 есепті жылдағы кітап беру санын көрсету. Келіп кетушілер саны, адам -1300 есепті жылдағы келіп кетушілер санын көрсету. Кітаптар саны, дана – 4442 кітаптардың барлық санын көрсету, оның ішінде оқулықтар, көркем әдебиеттер, брошюралар және журналдар. Жеке оның ішінде оқулықтар және кітаптар (көркем әдебиеттер, брошюралар және журналдар).  Электрондық оқулықтардың саны, дана -107 электрондық оқулықтардың санын көрсету. Қазақ тіліндегі кітаптар саны, дана - 2866қазақ тіліндегі кітаптар санын көрсету. Ағымдағы жылда келіп түскен оқулықтарды ескере отырып оқушылардың қаматамасыздандырылуы - лайықтысын таңдау және толтыру.
          «Компьютерлеу»
Компьютерлердің бар болуы - болған жағдайда-«иә», болмаған жағдайда- «жоқ» таңдау. Компьютерлердің саны - 122компьютерлер санын көрсету (барлығы, оқу үдерісінде қолданылады, оқытушыларға арналған, оқытушылар/ мұғалімдер қолданатын, ғаламторға шығу мүмкіндігі бар). Түсу көздері бойынша компьютерлердің саны, бірлік – 80+42есепті жылда қаржыландыру түрі бойынша сатып алынған компьютерлер санын көрсету.
        Кабинеттер/Сыныптар/Дәрісханалар»
Сынып бөлмелері, оқу кабинеттері мен зертханаларды қоса алғанда, бірлік24 - сынып бөлмелерінің санын, оқу кабинеттері мен зертханаларды қоса алғанда, білім беру ұйымының техникалық паспортына сәйкес көрсету. Сынып бөлмелерінің ауданы, оқу кабинеттері мен зертханаларды қоса алғанда, ш.м. 1193- сынып бөлмелерінің ауданын, оқу кабинеттері мен зертханаларды қоса алғанда,білім беру ұйымының техникалық паспортына сәйкес көрсету. 5-6-жастағы балаларға арналған ойын бөлмесі, бірлік -1  бар болған жағдайда, 5-6-жастағы балаларға арналған ойын бөлмесінің санын көрсету. Оқу кабинеттерінің болуы, бірлік - бар кабинеттердің санын көрсету. Лингафондық құрылыммен жабдықталған оқу кабинеттері, бірлік -0  лингафондық құрылыммен жабдықталған оқу кабинеттерінің санын көрсету. Кабинеттердің бар болуы - 0бар болған кабинеттерді белгілеу. Оқу шеберханаларының бар болуы -1 оқу шеберханаларының түрін және ондағы орындар санын көрсету.
         «Қосымша мәліметтер»
Бөлімше «Кадрлар туралы қосымша мәліметтер» Инженерлік-59 педагогикалық жұмыскерлер саны, адам –0 инженерлік педагогикалық  жұмыскерлердің санын штат және кадрларының қажеттілігі бойынша көрсету.  Техникалық жұмыскерлердің саны, адам - 23техникалық жұмыскерлердің санын штат және кадрларының қажеттілігі бойынша көрсету.
      «Қызметкерлер»
Апталық жұмыс мөлшері - таңдау (тұтас жұмыс күнде, толымсыз жұмыс күнде). ТжКББҰ 5 жылдан аса өтілі бар - «ия» немесе «жоқ» таңдау. Әкімшілік бастамасы бойынша босатылды - «иә» немесе «жоқ» таңдау.
       Бөлім «Контингент»
Топтың коды - топтың атауын толтыру (бір топта оқитын әрбір студенттің топтың атауын бірдей толтыру). Оқу мерзімі - анықтамадан студенттің қанша жыл (курс) оқу керектігін таңдау. Студент (оқу курсы) - студенттің оқу курсын таңдау. Біліктілік берілген сертификатты алды - «иә» немесе «жоқ» таңдау. Құқық қорғау органдарының есебінде тұрады - бұзылыстардың түрін белгілеу (әкімшілік құқық бұзушылық, өлтірушілік, ұрлық, бұзықшылық, есірткіні сақтау, өзге де).  Ағымдағы жылда бітіргендерден, қайта қабылданғандар саны - сәйкесті таңдау (негізгі мектепті, орта мектепті, басқа). Негізде қабылданды - сәйкесті таңдау (9 класс, 11 класс. Аттестат түрі - таңдау (үздік аттестат, Алтын белгі, аттестат). Жұмыс берушiлердiң тәуелсiз бағалау қоғамдастығынан өтті - «ия» немесе «жоқ» таңдау. Оқу бітіргеннен кейін сол жылы жұмысқа орналастырылды - «ия» немесе «жоқ» таңдау.
 Қорытынды
Білім беру ұйымдарының төлқұжаттарын толтыруға статистикалық есептерді жүргізу және тізбелер құрастырушысымен және ҰББДҚ есептерімен жұмыс істеу,  әрбір пайдаланушы білім беру ұйымдарындағы статистикалық көрсеткіштерді республика және аумақ бойынша білуге мүмкіндік туғызады. Бұл аналитикалық зерттеулер,  білім берудің әр деңгейі бойынша мониторинг.  Жоспарлар және болжамдар жасауға білім мүмкіндік береді.  ҰББДҚ – білім беру статистикасын жинау, мәліметтерді бірнеше жылға сақтау, уақыты белгіленбеген есептер құрастыруға арналған бірегей жүйе. Бұдан басқа, ҰББДҚ мәліметтерді айқын  көру, күмәнді ақпаратты жоюға мүмкіндік береді. Білім беру ұйымдарының көрсеткіштерді бір уақытта енгізу, білім беру жүйесі статистикасын уақытылы қолдануға  мүмкіндік береді.
НОБД  (ҰҰБДҚ) –ның толтырылуы бойынша, жоғарыда аталған мәліметтердің барлығы жүзеге асырылды. Өзгерістер дер кезінде толықтырылып отырылды.
 

Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив