КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ биология пәні
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарБиология пәні 7 «А», «Ә» сыныптар Аптасына 2 cағат, барлығы: 72 сағат
Оқулық: А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова., Ж.Ә.Алина.Алматы, «Атамұра», 2017 жҰйғ. Е.А.Очкур. Ж. Ж Курмангалиева Алматы «Мектеп» 2017ж.
р/с | № | Ауыспалы тақырыптар | Сабақтың тақырыптары | Оқу мақсаттары | С/с | Ескерту | |||||
1-тоқсан (17 сағат)8,5 апта(1.09-30.10) | 7а | 7ә | |||||||||
1-2 | 1-2 | Экожүйелер | Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер). №1 зертханалық жұмыс «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)». | 7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу | 1 1 | 5.09 7.09 | 2.09 5.09 | ||||
3 | 3 | Қоректік тізбектер және қоректік торлар. №1модельдеу «Қоректік тізбек пен торды құру». | 7.3.1.2 - табиғи қоректік тізбектерді салыстыру 7.3.1.3 - қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастыру | 1 | 12.09 | 9.09 | |||||
4 | 4 | Экологиялық сукцессиялар: Бірінші және екінші реттік сукцессиялар. Экожүйелердің алмасуы. | 7.3.1.4 - экологиялық сукцессия үдерісінсипаттау | 1 | 14.09 | 12.09 | |||||
5 | 5 | Адам экожүйенің бір бөлігі. Антропогендік фактор. Адам әрекеттерінің экожүйеге жағымсыз әсері. | 7.3.2.1 - адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау 7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру | 1 | 19.09 | 16.09 | |||||
6 | 6 | Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері. БЖБ№1 | 7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау 7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру | 1 | 21.09 | 19.09 | |||||
7 | 7 | Тіріағзалардыжүйелеу | Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама: прокариоттар, протисталар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар. Өсімдіктер мен жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Патшалықтар. Типтер. 8өлімдер. Кластар. Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеудің маңызы. | 7.1.1.1 - жүйелеудің маңызын түсіндіру 7.1.1.2 - жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтау | 1 | 26.09 | 23.09 | ||||
8 | 8 | Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер. | 7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау | 1 | 28.09 | 26.09 | |||||
9 | 9 | Дихотомиялық әдіс.Дихотомиялық кілттерді қолдану. БЖБ№2 | 7.1.1.4 - жекелеген ағзаларға қарапайым дихотомиялық кілттерді қолдану | 1 | 3.10 | 30.09 | |||||
10 | 10 | Жасушалық биология. Су жәнеорганикалықзаттар | Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары: пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана, жасушалық қабырға. | 7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды түсіндіру БЖБ 7.4.2.2 - өсімдіктер және жануарлар жасушаларын ажырату | 1 | 5.10 | 3.10 | ||||
11-12 | 11-12 | Судың қасиеттері: беттік керілу, судың қозғалысы, еріткіштігі, қайнау және балқу температурасы, жылу сыйымдылығы. Судың биологиялық маңызы және оның еріткіш ретіндегі, температураны сақтау мен реттеудегі рөлі. №2 зертханалық жұмыс «Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу». Микро- (мырыш, темір, селен, фтор) және макроэлементтердің (магний, кальций, калий, фосфор, ) тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. | 7.4.1.1 - судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау 7.4.1.2 - тірі ағзалар тіршілік әрекеттері үшін микро- және макроэлементтердің ролін сипаттау | 1 1 | 10.10 12.10 | 7.10 10.10 | |||||
13-14 | 13-14 | Азық – түліктердегі органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар. №3 зертханалық жұмыс «Азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар болуын зерттеу». БЖБ№3 | 7.4.1.3 - азық – түліктерде көмірсулар, нәруыздар және майлардың бар екендігін дәлелдеу | 1 1 | 17.10 19.10 | 14.10 17.10 | |||||
15 | 15 | Өсімдіктерде макроэлементтердің тапшылығы (азот, калий, фосфор,). Тыңайтқыштар: органикалық және минералдық (азотты, калийлі және фосфорлы). | 7.4.1.4 - минералды тыңайтқыштардағы азот, калий және фосфордың өсімдіктер үшін маңызын танып білу | 1 | 24.10 | 21.10 | |||||
16 | 16 | Тоқсан бойынша жиынтық бағалау ТЖБ №1 | 1 | 26.10 | 24.10 | ||||||
17 | 17 | Қайталау сабағы. ТЖБ бойынша талдау | 1 | 28.10 | |||||||
Тоқсан ішінде барлығы17 сағат БЖБ-3 ТЖБ -1 | 16 | 17с | |||||||||
2-тоқсан(16 сағат)8 апта (07.11-30.12) |
Похожие публикации:01 сентябрь 2022 КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ Химия 30 март 2022 География пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 30 март 2022 Физика пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 30 март 2022 Биология пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 30 март 2022 География пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
|